Monday 26 January 2015

Shaklee Effect : Herb-Lax

Siapa lagi nak bagi testimoni if not diri sendiri kan? Sendiri guna haruslah sendiri ada kesan. Shaklee effect!

OK saya telah menggunakan Herb-Lax ni sejak Julai 2014 sebabnya kekadang ada masa saya akan sembelit dan kadar membuang adalah agak lama 3-4 hari dan keadaan ni selalunya ended-up with me getting migraine. Bukan sebab tak minum air masak or sayur-sayuran ye.

Efek this Herb-Lax boleh dikatakan okay walaupun saya bukan lah pengguna yang tegar berbanding alfalfa complex. Saya selalu ambil Herb-lax sebelah malam pada hari-hari yang makan lebih banyak daripada biasa contohnya kenduri atau raya atau balik kampung. Time ni mulut kita sumbat je apa yang boleh dah tu sampai terkejut perut nak digest. Yes this is happening to me bila balik kampung. So daripada menunggu berak sampai 3-4 hari, saya akan ambik Herb-lax 3 biji sebelah malamnya. Dan esoknya selepas 1 jam nagkit dari tidor, akan berlakulah proses membuang ini dengan jayanya tanpa sembelit dan kesakitan. Time ni kalau rasa dah nak berak tu, cari je jamban sebab ini memang tak boleh ditahan-tahan tapi bukan cirit ye Tuan Puan.

This product kiranya akan deep-cleasing usus dengan syarat kita kena minum banyak air masak untuk melawas kan segalanya. Jika tidak, proses lawas ini tidak akan berlaku dengan jayanya.

That is why selalunya Herb-Lax adalah vitamin yang melengkapi Set Kurus Premium Shaklee dimana ramai orang ambil Herbllax supaya tak nak bagi lelemak terkumpul di dalam badan sebaliknya menyingkirkan segala lelemak secara pantas.




So if sesiapa yang berminat untuk membeli produk ni, boleh menghubungi saya di :


No comments:

Post a Comment